Butterfly Fairy

Butterfly Fairy

Deze tutorial is geschreven door Mapie Tutorials het © is van haar.
De originele les vind je hier

Het is niet toegestaan deze of delen hiervan te kopiëren, te linken en/of ergens anders te plaatsen zonder haar toestemming.
Wil je de tutorials op je eigen Club of Groep gebruiken dat moet je zelf toestemming vragen bij de schrijfster.
De vertaling is geschreven met PSPX9 maar het kan ook met andere versies gemaakt worden.
Als deze tutorial op een andere lijkt is dat louter toeval.

Wij hebben toestemming van Mapie haar tutorials naar het Nederlands te vertalen.
Mapie bedankt dat wij je tutorials mogen vertalen.

Ale materialen van Mapie behalve het masker. Dank je wel!

Download hier je materialen

Zet het bijgevoegde Blanche Renee Script in je map PSP in Scripts – Vertrouwd
Zet de textura_bolinhas in je map Texturen van PSP
Open je materiaal

Filters:
Murameister-Copies

De tutorial is geschreven met deze kleuren en de bijgeleverde materialen.
Als je eigen materialen , kleuren of een andere versie van PSP gebruikt
kan het zijn dat je moet spelen met de Mengmodus en/of Laagdekking.

Open je materiaal

 

1. Open een nieuwe transparante afbeelding van 1024 x 750
Selecties – Alles selecteren

2. Kopieer de Background en plak in de selectie
Selecties – Niets selecteren

3. Lagen – Nieuwe rasterlaag en vul met wit

4. Lagen – Nieuwe maskerlaag – Uit afbeelding


Lagen – samenvoegen – Groep samenvoegen
Lagen – Eigenschappen – Mengmodus op luminantie

5. Kopieer de Butterfly Fairy en plak als nieuwe laag
Afbeelding – Formaat wijzigen met 80%. ALle lagen wijzigen Niet aangevinkt.
Plaats haar aan de rechterkant van het boek als bovenstaand voorbeeld

6. Kopieer de little Butterfly Elf en plak als nieuwe laag
Afbeelding – Formaat wijzigen met 50%. ALle lagen wijzigen Niet aangevinkt.
Afbeelding – Formaat wijzigen met 80%. ALle lagen wijzigen Niet aangevinkt.
Plaats deze naar links als voorbeeld

7. Bestand – Script – Uitvoeren
Zoek je Blanchee rene script en openen

8. Activeer je toverstaf en zet doezelen op 15
Klik in de buitenste rand

9. Kopieer de background en plak in de selectie
Selecties – Niets selecteren

10. Bestand – Script – Uitvoeren
Zoek je Blanchee rene script en openen

11. Activeer je toverstaf en zet doezelen op 0
Klik in de binneste rand

12. Effecten – Textuuur Effecten – Textuur. Zoek textura_bolinhas

13. Effecten – 3D-Effecten – Slagschaduw


Selecties – Niets selecteren

14. Kopieer de Butterfly en plak als nieuwe laag
Afbeelding – Formaat wijzigen met 65%. ALle lagen wijzigen Niet aangevinkt.
Plaats links onderin

15. Effecten – Insteekfilters – Murameister – Copies


Plaats onderaan het plaatje zoals voorbeeld
Effecten – 3D-Effecten – Slagschaduw

16. Plaats je watermerk en sla op als jpg

Je creatie is klaar!!!
Bedankt voor het maken
Vertaling door Karin op 02-03-2024

Extra uitwerking AI generated background en tubed door mijzelf.

 

Reacties zijn gesloten.